Pokoje

Naszym gościom oferujemy pokoje do wynajęcia nad jeziorem powidzkim 2, 3  lub 4 osobowe, w każdym pokoju łazienka z prysznicem, aneks kuchenny, TV.  Każdy pokój posiada oddzielne wejście z zadaszonego tarasu, na którym jest stół ogrodowy umożliwiający korzystanie z uroków okolicy. Na całym terenie naszej zagrody staramy się zapewnić zasięg Wi-Fi. Część pokoi ma bezpośredni widok na Jezioro Powidzkie, a pozostałe na nasz piękny ogród i tereny zielone.

Na terenie kompleksu znajduje się miejsce na ognisko, altana do grillowania, boiska do siatkówki lub badmintona oraz piaskownica dla najmłodszych. Od sezonu 2020 przygotowaliśmy wygodne i bezpieczne hamaki do odpoczynku oraz miejsce zabaw dla dzieci z drewnianym domkiem i zjeżdżalnią. Udostępniamy możliwość wędzenia ryb na miejscu. Do jeziora jest raptem 300 metrów. W pobliżu jest także stadnina koni, wypożyczalnie sprzętu wodnego, czarter jachtów oraz duża piękna plaża strzeżona. W promieniu kilkuset metrów sklep spożywczy, bary, restauracja, natomiast 2 km dalej, w Powidzu, market, lokalna piekarnia, apteka, lekarz, bankomat oraz wiele innych atrakcji.

Na przełomie ostatniego roku przeprowadziliśmy kompleksowe remonty, których efekty mogą Państwo zobaczyć na zdjęciach poniżej. Łazienki w pokojach są świeżo wyremontowane i wyposażone w nowe akcesoria. Każdy pokój ma teraz aneks kuchenny,  a w części wypoczynkowej zamontowaliśmy telewizory LCD, zmieniliśmy wystrój i odświeżyliśmy tak aby czuli się Państwo komfortowo i przyjemnie. Na zdjęciach przedstawiamy autentyczne widoki z naszych pokoi.

Cały czas wprowadzamy drobne zmiany i poprawki, które jeszcze bardziej uprzyjemniają pobyt naszym gościom. Kierując się Państwa sugestiami dostosowujemy naszą ofertę do oczekiwań starając się wprowadzać nowe atrakcje na terenie naszej agroturystyki.
Dobę hotelową rozpoczynamy o 14:00 a kończymy o godzinie 11:00.